sobota, 1 listopada 2014



Faces of Music.

My gallery "Faces of Music" is open now.
Witam winem w galerii moich portretów!





(Click on the pictures to see them in full screen. /Klik na obraz → pełny ekran.)

Chris

Marcus

Greta


Eli

Rhys

 Piotr

 Bruno

 Suzann


Michael

 Gabriella

Gifts from my wonderful guests.
Słodkie i pachnące pamiątki po naszych wspaniałych gościach.

Suzann wręczyła mi torebkę, którą obsiadły australijskie papugi, a w środku cóż za niespodzianka - polskie krówki!

2 komentarze:

  1. Piękne - najbardziej podobają mi się Greta i Suzan (ze względu na tła). Wielki talent, gigantyczna praca - gratulacje Oleńko!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chimero, dziękuję za wsparcie i wszystkie dobre słowa, bardzo to doceniam i czerpię z tego wiele energii do dalszego działania. Ornamentowane tła to moja miłość i chciałbym je zamienić w swój znak rozpoznawczy. Podczas tego wyzwania akurat nie miałam dość czasu, aby to realizować, ale w przyszłości mam zamiar połączyć wszystkie swoje największe wzornicze inspiracje secesyjno-meksykańsko-orientalne ;)

      Usuń